Tidig morgon, för vissa.

Har jobbat med designen i flera timmar nu... Hur ser det ut? Okej?

Ligger reklam etc som det ska eller är det någonting på sidan som ser konstigt ut?
Berätta, mer än gärna. För på min dator ser det bra ut, men man vet aldrig..

Är inte riktigt klar än, ska in profilbild m.m men nu får det räcka för en stund.
Tänkte ta och tänka på lunch snart..
Har vänt på dygnet totalt! Vaknade klockan 20.00 igår och sen dess har jag levt på mackor..
Var ju Söndag och saker stängde tidigt så var ju inte direkt att jag var sugen på att äta en pizza eller så det första jag gjorde när jag vaknade.
mmm... Pizza... Undra om det finns någon pizzeria öppen nu? Haha.

Jag har svarat på en lista, i första inlägget för dem som vill lära känna mig.. Men för er som inte orkar läsa kan jag berätta att jag bort på hotell, är nog därför jag vänt på dygnet.. Testa att bo på hotell, där folk springer hela nätterna. (!)

Godmorgon till er iallafall, och jag får önska er en bra dag på skola/jobb eller vad ni nu gör på dagarna.

Nu... Pizza om det går att få tag på ;)

Xoxo Daisy


Kommentarer
Postat av: Justindrewbieberdaily.blogg.se

Sv: Tack, ja allt är bara bra! :D

2011-03-07 @ 08:21:54
URL: http://justindrewbieberdaily.blogg.se/
Postat av: stinaringqvist.blogg.se

Godmorgon! tack detsamma :)

2011-03-07 @ 08:34:49
Postat av: Linn

Haha men det är ju inte helt fel det heller ibland. Själv åt jag hemgjord pizza i lördags, myyyycket gott! ;)

2011-03-07 @ 08:35:34
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0