Jersey Shore

Wow, jag förstår ärligt talat inte vad energin jag har nu kommer ifrån.
Jag är HEEEELT pigg, det är sjukt.
Suttit och kollat på Jersey Shore.. Jag hade SÅ passat att bo i det huset, utan tvekan.
Haha.

Jaja, med all energi jag har så kan jag fortsätta jobba vidare med allting kring bloggen, det är faktist kul.
Jag behöver någonting att koncentrera mig på, att lägga ner energi på och ha som min baby.

Jag ska ta och svara på era kommentarer med! :)

Det är såhär, att jag har valt att blogga under ett "artist namn" pågrund av att jag för första gången i mitt liv känner att jag verkligen vill leva ut den jag är.

Nu står jag här, utan familj, bostad etc, med många svåra år bakom mig, och jag har gjort just det valet att lämna allting bakom mig. Och just nu känns det som om mitt namn bär med sig för mycket, så jag kommer visa världen vem jag är, vad jag kan, alla som inte trott på mig - Fuck off!

Gör er redo, för jag är här för att stanna.

!! / Daisy


 

Cuz you don't know a shit about me, och jag har inte tid att lyssna längre.



Kommentarer
Postat av: Angelica

snygg outfit :D

2011-03-07 @ 20:46:12
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0