Ingen sömn..

Okej, skumt. Fast jag vänt på dygnet, så brukar jag ändå få ungefär 9-12 timmars sömn.
Nu har jag inte kunnat sova alls, tvärtom!

Galet, jag borde vara helt död vid det här laget - Jag har ju inte sovit sen jag gick upp 20.00 IGÅR.

Det har dock varit en lärorik eftermiddag.

För det första har jag kommit fram i vad min åsikt är om "magsäcks operationer" - Blir så fruktansvärt irriterad varje gång reklamen på tv4 går där dem sitter och klagar och undrar hur läkare kan operera vidare när dem inte kollar upp patienterna..

HALLÅ!? Förlåt, men är det bara jag som tänker som så att man föddes med en magsäck - för att man ska HA en magsäck, inte operera den så man knappt kan äta.
Jag förstår dem som gör det pågrund av riktigt illa fetma, och jag kan förstå om det inte finns något annat val.
Jag säger ingenting om det.
Men att sen sitta och klaga för att man är hungrig?
Att läkaren inte hör av sig och kollar upp på än? Efter VILKA operationer leker läkare mamma, pappa, barn med än och hör av sig hela tiden....?

Men snälla liksom.. Det irriterar mig som fan faktist.

Ojdå, blev lite irrterat där ;)

Den andra lärdomen jag fått var precis nu, stod och minkade mig och hade på "i en annan del av köping" och jag stod och tyckte synd om dem och skämdes för saker sem gjorde, sen insåg jag att jag har så otroligt fel. Förstå vilken ärlighet em visar? Dem är precis som dem är, hela tiden - sig själva. Jag beundrar er!

Nu ska jag springa iväg och köpa energi tills inatt...

Ska checka ut imorgon, för ska sova någon annanstans i två nätter (Tillbaka till hotell sen....) så måste checka ut innan 12 imon.. Så lika bra att hålla mig vaken tills dess, somnar jag om några timmar så kommer jag aldrig vakna tills des.. Bättre att lägga sig tidigt imorgon.

Xoxo Daisy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0