Ångest.

Ångest!

Det knackade på dörren för en stund sen, hon på hotellet undrade om jag ville ha städning.
På över tre veckor (Stannat på samma hotell) så har jag bara sagt ja typ 1-2 gånger i veckan..

Jag har ångest över det här.
Jag känner att jag kan städa själv, det är nästan någonting kul just nu, att ta hand om sig själv och sina saker, en sorts koppling till det verkliga livet.
Men samtidigt får jag ångest över att dem kanske VILL ha rummet städat?
Dem kanske vill städa det varje dag, vad vet jag.

Så nu vet jag inte vad jag ska svara. Ska jag gå en liten promenad vid den här tiden varje dag kanske och låta dem städa...?

Hur hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Visst är den snygg :)

Artikelnumret är 15-109 och den kostar 299kr (tror jag) Du kan alltid ringa till ditt närmaste New Yorker och fråga om de har den inne, säg då bara artikelnumret (märket är Amisu) :D



Passa på att få rummet städat, då slipper du ju :) Och så får du ju fräscha handdukar och nya tvålar och sånt..hihi..

2011-03-07 @ 10:23:07
URL: http://thestyleoftess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0